fredag den 12. februar 2010

Winther-update, hvor er den pool?

Det viser sig, at Jacob Winther slet ikke sagde det, han mente. Eller mente det, han sagde. For sagen er den, at han mente, at han sagde, at han ikke vidste noget. Men det vidste han ikke, han ikke sagde.

Forvirret?

Jakob Winther har i den grad trukket i land igen. Han havde - under det offentliggjorte interview - så travlt med at bade i en tyrkisk pool, at han ikke helt fik formuleret sig korrekt. For sagen er den, at han faktisk intet ved om, hvem der har lækket oplysningerne.

Good Press Bad Press vil gerne vide hvilken ferieresort der har så lækker en pool (eller så lækre gæster) at de kan få en til ubevidst og helt uden at tænke over det at sige "Det var TV2" i stedet for "Det ved jeg ikke".

DF har i øvrigt fredet pressechefen, mens Socialdemokraterne - ligesom Good Press Bad Press - kalder hele historien for spin.

// © MPH

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg hørt interviewet med Winther i sin helhed og hold da op for et lorteinterview. Jeg håber da ikke, at det er standarden, for så har jeg da godt ikke megen respekt til overs for den danske journaliststand.

    Efter at have hørt interviewet føler jeg mig også nogenælunde sikker på, at Winther ikke er kilden.

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke ret høj kvalitet. Og det er der flere, der er enige med os i:
    http://www.berlingske.dk/politik/dr-interview-dumper-med-et-kaempe-brag

    SvarSlet