torsdag den 1. april 2010

Ugens Good Press

... går til Claudia fra Paradise Hotel. Hun har, som de fleste mediemennesker sikkert har opdaget, påbegyndt en indsamling, der skal sikre, at hun får råd til et par nye silikonebryster (der var de igen, dette er åbenbart silikoneugen).

Æren tilfalder imidlertid ikke Claudia, fordi det er en udpræget god idé, men fordi det er en bedre idé at give hende penge, end det er at bruge 17 kroner på et gangbang på Fredericia Banegårds offentlige toilet.

Claudia og hendes silikonebryster kåres altså, fordi det er et fornuftigt (ufornuftigt) alternativ. Claudia writes:

"I efterhånden mange år, har jeg ønsket mig størrer bryster. Mit næste mål og store drøm er derfor at få lavet en opsparing til dem.

Da jeg offentliggjorde det på min profil var der flere der udtrykte at de gerne ville støtte med et lille symbolsk beløb og opfordrede mig til at oprette en gruppe så alle i dejlige mennesker evt kan donere 5 kr, 10 kr eller hvad i nu føler for. En lille skilling vil ihvertfald være en stor hjælp!

Jeg håber I vil hjælpe, det kunne ihvertfald være dejligt! :) om ikke andet, vil jeg ihvertfald selv stile efter målet.
Men tak for rådende og responsen på min profil.

Det jeg så kan gøre for jer, er at kontakte diverse journalister som kan følge mig før, under og efter operationen, så I kære mennesker kan følge mig og se hvordan resultatet bliver.

Mine bryster nu, er ikke specielt store og det er derfor jeg virkelig har et brændende ønske om at få dem lavet .. Det gavner mig, og det gavner alle de mennesker der kan savle over dem! ;)"

// © MPH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar