I hvert fald ikke, hvis man skal tro Google.
Men den kan måske hjælpe, mener Googles cheføkonom, Hal Varian, der dog frygter, at iPad'en vil gøre det samme ved avisindustrien som iTunes gjorde ved musikindustrien.
Læs han argumentation her.
Det er stik imod, hvad The Guardian har forudset. Og modsat hvad Lisbeth Knudsen i går sagde til journalisten.dk.
Hvem får ret? Good Press // Bad Press følger slagets gang.
// © MPH
fredag den 29. januar 2010
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Sætter I ikke odds på, hvordan udfaldet bliver, så man kan vinde penge på det?
SvarSletGood Press Bad Press er jo ikke et kommercielt foretagende.
SvarSletNu vinder jeg jo alligevel, så der er intet kommercielt i det. Og skulle det utænkelige ske, kan I jo bare donere et eventuelt og hypotetisk overskud til velgørenhed. Så kan I også trække det fra...
SvarSlet